Живий 4-денний практикум Київ, з 5 по 8 грудня 2019

Розробіть структуру
своєї компанінії

ЗА 4 ДНІ ВИ ПРОПИШЕТЕ УСІ НЕОБХІДНІ ФУНКЦІЇ
ВАШОЇ
КОМПАНІЇ

  • Найм та введення в посаду
  • Маркетинг і продажі
  • Виробництво продукту/послуги, контроль його якості
  • Фінанси
  • Робота з публікою
  • Функції власника і директора
СИСТЕМАТИЗУВАТИ БІЗНЕС

ПРОСТИЙ ТЕСТ

Дайте відповідь самі собі на питання нижче та перевірте,
наскільки Ваш бізнес системний

Ви вважаєте, що в нашій країні просто не лишилося “нормальних” працівників?

ТакНЕТ

Ви вирішили не розширюватися, бо це додасть бардака та проблем?

ТакНЕТ

Не можете довірити співробітникам жодного важливого питання?

ТакНЕТ

Ваші видатки зростають, а прибуток не збільшується?

ТакНЕТ

Ви витрачаєте багато грошей на найм працівників, а вони не виправдовують очікувань?

ТакНЕТ

У Вас немає технології швидкого введення в посаду?

ТакНЕТ

У Вас не прописані обов’язки кожного працівника?

ТакНЕТ

Ви вважаєте, що “вузьке” місце в компанії - це продажі?

ТакНЕТ

Усі багато працюють, затримуються, а результат слабкий?

ТакНЕТ

Якщо Ви відповіли

Так

хоча б на 3 запитання, швидше за все,
у Вас в компанії немає організаційної структури.

А значить - нема і системності

Отримати детальну консультацію

Проконсультуватися прямо зараз: +38 044 289 1116

Що таке організаційна структура і яку роль вона відіграє у розвитку бізнесу?

Відповіді у нашому відео

ПОДАТИ ЗАЯВКУ НА ПРАКТИКУМ

Навіщо потрібна правильна структура?

МЕНШЕ ХАОСУ

Робота компанії стане структурованою і системною. У відділах буде порядок, і вони зможуть давати результат не з примусу, а самостійно

СТРАТЕГІЧНИЙ
РОЗВИТОК БІЗНЕСУ

Замість нескінченної операційної рутини Ви займетесь стратегічним розвитком свого бізнесу. До того ж в будь-який момент Ви зможете оцінити поточну ситуацію та виявити “вузькі місця”, які гальмують розвиток

ЗАЦІКАВЛЕНІ
СПІВРОБІТНИКИ

Ваші люди перетворяться з просто “просто працівників” на справжню команду, яка чітко бачить кінцевий результат та мотивована досягти його будь-якою ціною

СИСТЕМНЕ ЗРОСТАННЯ

За рахунок систематизації бізнес-процесів та злагодженій роботі всіх відділів Ваш бізнес буде показувати стабільне зростання прибутку з місяця у місяць

ПЕРЕЙТИ ВІД ХАОСУ ДО СИСТЕМИ

ПОГЛЯНЬТЕ НА ВАШ БІЗНЕС ДО І ПІСЛЯ

Без оргструктури

  • Все постійно “горить”
  • Кожен процес потребує Вашої уваги
  • Працівники не мотивовані результатом, вони приходять відсидіти 8 годин, лише б отримати ставку
  • Немає стратегії розвитку на місяць, рік, три, п’ять і десять років
  • Багато зайвих неврахованих витрат
  • Прибуток не зростає чи стабільно падає

Систематизований бізнес

  • Вся “операційка” делегована, Ви займаєтесь лише стратегією
  • Працівники бачать у Вас лідера, вони чітко розуміють свою роль в компанії та працюють на результат
  • Розписана стратегія розвитку, складені покрокові плани, плани розбиті на конкретні задачі
  • Прозорість фінансового контролю, працівники знають, як можуть впливати на дохід та витрати компанії
  • Чистий прибуток стабільно зростає

РОБОТА НА ПРАКТИКУМІ
ВІДБУВАЄТЬСЯ В 2 ЕТАПИ

ЕТАП 1

РОЗРОБКА
ОРГСТРУКТУРИ

Це жива 4-денна робота (у Києві), під час якої Ви отримуєте необхідну інформацію та під керівництвом консультантів розробляєте організаційну структуру своєї компанії. Бо саме власник бізнесу приймає рішення, які бізнес-процеси та підрозділи потрібні для правильного розвитку та досягнення поставлених цілей.

Важливо розуміти, що наш Практикум - це не лекція чи семінар, а продуктивна робота з систематизації Вашого бізнесу.

Лише практика, робота в невеликих групах та персональний зворотній зв’язок від консультантів з конкретно Вашої структури.

ЕТАП 2

ПЕРСОНАЛЬНА
РОБОТА З КОНСУЛЬТАНТОМ

Після цих 4-х днів нічого не завершується, а лише розпочинається.

Протягом найближчого місяця після тренінгу з Вами продовжує працювати наш консультант та допомагає на усіх етапах впровадження оргструктури та бізнес-процесів.

Він консультує Вас та допомагає розібратися з усіма етапами створення, впровадження та управління оргструктурою.

ВІДМІННІСТЬ ПРАКТИКУМА VISOTSKY CONSULTING
ВІД ІНШИХ КОНСАЛТИНГОВИХ ПРОЕКТІВ

Програма Visotsky Consulting Інші консалтингові проекти
Кіл-сть осіб в групі до 15 20+
Формат роботи Розглядаються індивідуальні особливості кожної конкретної компанії, робота з індивідуальним консультантом зі структури саме Вашої компанії. Групова робота на прикладах кейсів.
Кіл-сть днів тренинга 4 дні практичної роботи на тренінгу + 30 днів супроводу після тренинга. 1-2 дні на тренингу.
Теорія/практика 20% теорії / 80% практики
Теоретичний матеріал супроводжують і доповнюють практичні задания учасників:
- розробка структури своєї компанії;
- описування бізнес-процесів, функцій та результатів для кожної посади;
- складання оргсхеми Вашої компанії.
80% теорії / 20% практики
Під час виступу лектора учасники тезисно записують інформацію в свої записники.
Технологія впровадження Авторская розробка: Ви отримуєте покрокову інструкцію, як привести свою компанію відповідно до розробленої на Практикумі оргструктури та як правильно її презентувати своїм працівникам. Технология впровадження відсутня.
Програма підготовки до тренинга Консультант вивчає надану учасником інформацію про компанію, що дозволяє підготуватися до розробки структури. Учасник попередньо знайомиться з інформацією про важливість наявності та впровадження оргструктури в компанію. Також консультант проводить опитування ТОП-менеджерів на предмет функцій, які вони виконують, що допомагає в процесі роботи над оргсхемою під час Практикуму (в пакетах Premium та V.I.P.). Програма підготовки до тренінгу відсутня.
Результат після тренинга 1.Готова оргсхема компанії учасника, на котрій видно “вузькі місця” та перепони, що заважають розвитку компанії.
2.Учасник отримає навички розробки структури компанії, правильного формулювання результатів функцій та зможе їх використовувати у будь-якому своєму наявному чи майбутньому бізнесі.
Учасники отримують інформацію про те, як розробити оргсхему.
Набір оргструктури копірайтерами компанії Учасники отримують готову оргструктуру своєї компанії в електронному вигляді. Відсутній
Програма для редагування оргсхемы Доступ до програми редагування дає можливість вносити зміни в оргсхему за необхідності. Відсутній
Наочний приклад роботи оргсхеми в діючій компанії (екскурсія в компанії) Практикум проходить на території Visotsky Consulting - системної компанії, де впроваджені усі інструменти управління. Вы побачите роботу системи на власні очі та зможете задати будь-які питання із систематизації під час екскурсії по компанії. Відсутній
Супровід після тренінга 30 днів після Практикума консультант супроводжує учасників, відповідає на питання щодо розробленої оргсхеми. Відсутній
Досвід впровадження технології в інших країнах (крім України, Росії) Технологія успішно працює в компаніях Казахстану, США, Тайвані, Білорусі та ін. Не відомо
Розробка посадових папок з інструкціями та функціоналом Відповідно проведеному опитуванню щодо функцій працівників та розробленої структури ми описуємо посадові папки ТОП-менеджерів безпосередньо під компанію клієнта (в пакетах Premium і V.I.P.) Відсутній
Допомога у впровадженні оргсхеми в компанію Консультант виїздить в офіс учасника з метою надання допомоги у впровадженні нової розробленої оргсхеми в компанію (в пакеті V.I.P.) Відсутній

Ви достатньо відвідали тренінгів, на котрих красиво
розказують, а коли доходить до впровадження,
Вам кажуть: “Тут ви вже якось самі...”

ВТОМИВСЯ ВІД ТЕОРІЇ, ХОЧУ ПРАКТИКИ

ВОНИ ВЖЕ РОЗРОБИЛИ ТА ВПРОВАДИЛИ
ОРГСТРУКТУРИ В СВОЇХ КОМПАНІЯХ

Відеовідгуки від учасників Практикуму

МИКОЛА ДОЛГІЙ

власник "Franklin Finance"

ІГОР ФОСТЕНКО

власник "Enjoy The Wood™"

ОЛЕКСІЙ ФЕЩЕНКО

власник "DET - UA"

ВИТАЛІЙ ПЧЕЛЬНИК

власник "Еліт Дент"

ВИТАЛІЙ БРАГА

власник "ROST IMPORT"

ДЕНИС ФЕДОРКІН

засновник "LAW BUSINESS ASSOCIATION"

МАКСИМ ТЕРЕЩЕНКО

власник "Західні будівельні склади"

АНДРІЙ ОСТАПЧУК

власник "Барбершоп ЦирюльникЪ"

МАКСИМ РОМАНЮК

власник "RomaxGroup"

МАКСИМ ШЕСТОПАЛОВ

власник "Зона комфорту"

ДМИТРО ФІЛАТОВ

засновник торговельної мережі "Карамелька"

Потрібні такі ж результати

Практикум ведуть

А ТАКОЖ КОМАНДА КОНСУЛЬТАНТІВ З УПРАВЛІННЯ,
КОТРІ БУДУТЬ ПРАЦЮВАТИ З ВАМИ ОСОБИСТО ТА ДОПОМОЖУТЬ РОЗРОБИТИ ТА ВПРОВАДИТИ
ПРАВИЛЬНУ ОРГСТРУКТУРУ У ВАШ БІЗНЕС

ПОПРАЦЮВАТИ З ПРАКТИКАМИ СВОЄЇ СПРАВИ

ВАРІАНТИ ВАРТОСТІ ТА ПРОГРАМА


V.I.P.

  • Підготовка до Практикуму з асистентом Visotsky Consulting за програмою
  • Чотири дні розробки індивідуальної структури з супроводом лектора та індивідуального консультанта
  • Місяць супроводу консультанта з питань, пов’язаних зі структурою
  • Комплект книг О.О. Висоцького “Підприємці - Герої нашого часу”:
    • “Обов’язки власника компанії”
    • “Оргсхема. Як розробити структуру компанії”
    • “Малий бізнес. Велика гра”
    • “Фінансове планування. Мистецтво створювати дохід”
  • Роздатковий матеріал для роботи на Практикумі (102 стор. + приклади оргструктур)
  • Набір структури копірайтерами компанії Visotsky Consulting + надання програми для редагування даної організаційної структури
  • Посадові інструкції керівників відповідно до розробленої організаційної структури
  • Виїзд консультанта Visotsky Consulting у вашу компанію для допомоги у впровадженні організаційної структури
  • Обіди в ресторані та кава-брейки під час Практикуму

PREMIUM

  • Підготовка до Практикуму з асистентом Visotsky Consulting за програмою
  • Чотири дні розробки індивідуальної структури з супроводом лектора та індивідуального консультанта
  • Місяць супроводу консультанта з питань, пов’язаних зі структурою
  • Комплект книг О.О. Висоцького “Підприємці - Герої нашого часу”:
    • “Обов’язки власника компанії”
    • “Оргсхема. Як розробити структуру компанії”
    • “Малий бізнес. Велика гра”
    • “Фінансове планування. Мистецтво створювати дохід”
  • Роздатковий матеріал для роботи на Практикумі (102 стор. + приклади оргструктур)
  • Набір структури копірайтерами компанії Visotsky Consulting + надання програми для редагування даної організаційної структури
  • Посадові інструкції керівників відповідно до розробленої організаційної структури
  • Обіди в ресторані та кава-брейки під час Практикуму

STANDARD

  • Підготовка до Практикуму з асистентом Visotsky Consulting за програмою
  • Чотири дні розробки індивідуальної структури з супроводом лектора та індивідуального консультанта
  • Місяць супроводу консультанта з питань, пов’язаних зі структурою
  • Книга О.О. Висоцького “Оргсхема. Як розробити структуру компанії”
  • Роздатковий матеріал для роботи на Практикумі (102 стор. + приклади оргструктур)
  • Набір структури копірайтерами компанії Visotsky Consulting + надання програми для редагування даної організаційної структури
  • Обіди в ресторані та кава-брейки під час Практикуму

ВЗЯТИ УЧАСТЬ В ПРАКТИКУМІ

* Для одного учасника. Для бізнес-партнера учасника, котрий йде з ним на Практикум у ті ж дати, надається знижка 50%


КОМПАНІЯ VISOTSKY CONSULTING - ЦЕ

13

років на ринку консалтингу
в СНД, 3 роки в США

більше 1000

оргструктур ми впровадили за весь час роботи

більше 600

власників бізнесу зробили свої компанії більш системними з нашою допомогою

15

консультантів у нас в штаті, кожен з яких має успішний досвід впровадження й оптимізації бізнес-процесів

НАШІ КЛІЄНТИ Й ВИПУСКНИКИ ПО ВСЬОМУ СВІТУ

США

Німеччина (Германия)

Польща

Латвія

Естонія

Білорусь

Україна

Ізраїль

Казахстан

Росія

Китай

Тайвань

НАС ЧАСТО ЗАПИТУЮТЬ ПРО ЦЕ

1. Що таке оргсхема? І для чого вона потрібна в компанії?

Організаційна схема - це фундамент компанії. Вона регламентує роботу всієї організації (компанії) та результат, який повинна отримати компанія. Інакше, це бізнес-документ, в якому прописано результат роботи бізнесу через основні функції та результат кожного підрозділу.

Більше того, оргсхема містить в собі функціонал та основні обов’язки кожної посади, адже робота кожного працівника компанії взаємопов’язана, а результат однієї особи може безпосередньо впливати на результат іншої. Для організації всіх процесів у компанії, для того, щоб налаштувати конвеєр в усій компанії, потрібна оргсхема.

Відповідь
2. Чому я маю йти на 4-денний тренінг? Адже я можу прочитати книгу і скласти оргсхему самостійно.

Ви можете це зробити самі, прочитавши книгу О. Висоцького “Оргсхема. Як розробити структуру компанії”. Але що для Вас важливіше: зробити це самому і, можливо, неправильно (або лише частково) чи швидко та якісно? Якщо Вам потрібен ефективний результат в оптимальні строки, тоді Вам необхідно відвідати Практикум. Наша 10-річна практика роботи з бізнесом різних напрямків показала, що ті, хто спробував самостійно створити оргсхему за книгою, лише витратили час. Погодьтеся, якщо Ви вперше робитимете шоколад за рецептом, він не буде схожий на виготовлений фабрикою; або якщо Ви знайдете спосіб лікування якогось недуга в інтернеті, він може не бути таким же ефективним, як призначення лікаря після повної діагностики.

Важливо також враховувати, що оргсхеми, наведені в книзі - це приклад ідеальної картини, котра накладається на кожну компанію з урахуванням її специфіки. Розробляючи ж структуру самостійно, більшість не намагається знайти втрачені функції, а адаптує її під ті процеси, які в компанії знаходяться на поверхні. В результаті в компанії ніякі процеси не змінюються, власник не бачить повної картини.

Відвідавши Практикум, Ви разом з консультантом з управління бізнесом зможете подивитись на свій бізнес начебто з боку, зрозуміти, що необхідно змінити для досягнення ідеальної моделі бізнес-процесу, врахувати це в розробленій структурі та правильно її впровадити в свою компанію.

Відповідь
3. Чому має йти саме власник, а не директор компанії, директор з персоналу чи помічник?

Саме власник має вносити ідеологічні й стратегічні зміни в своєму бізнесі. Саме власник може повністю відобразити ті бізнес-процеси, які він вважає важливими в своєму бізнесі (а директор чи хто-небудь інший може про половину навіть не здогадуватися). Тому впровадження системних інструментів повинно йти винятково від власника, адже саме Ви задаєте правила гри у своїй компанії, чи не так? До того ж, будь-який працівник, навіть найталановитіший та виконавчий в будь-який момент може прийняти рішення покинути компанію. І якщо й у Вас не буде розуміння й знань з одного з ключових інструментів системного бізнесу, як Ви будете розвивати свою компанію далі? Що Ви передасте новому такому працівнику? А якщо директор після Практикуму прийде до Вас з пропозиціями щодо зміни оргсхеми, прописанням нових додаткових функцій, а Ви не будете розуміти і бачити в тому сенсу (адже Ви не були на Практикумі), - виходить Ви просто дарма витратили гроші на навчання директора і нічого не впровадите в бізнес? Саме тому Практикум повинен відвідати саме власник, в той же час Ви можете взяти з собою директора чи будь-якого іншого працівника, відповідального за операційне управління.

Відповідь
4. У мене вже є структура. Навіщо мені нова?

На жаль, більшість оргструктур відображають лише ієрархію підпорядкування та містят стандартний набір підрозділів та посад. Це шаблонні документи, котрі лишаються лише розписаною табличкою і як правило лише у відділі кадрів чи персоналу. На нашому Практикумі під керівництвом консультанта Ви розробите структуру безпосередньо для Вашої компанії, для ваших бізнес-процесів. Вона дозволить виявити, яким функціям приділено мало уваги, а які можуть бути надважливими, і сьогодні зовсім втрачені. Структура, яку безпосередньо Ви розробите для свого бізнесу, відобразить та зафіксує функционал і результат кожної посади, їхню взаємодію і, як наслідок, буде працювати на отримання кінцевого результату всього Вашого бизнесу, допоможе розвантажити керівників, позбавляючи їх купи вхідних питань: “а хто цей?”, “а у кого спитати?”, “а хто відповідає за те?” і т.п. Обмін інформацією відбувається швидше, якісніше, процеси починають давати більший результат.

Інакше кажучи: Ваша звична структура - це не бізнес-модель, а просто набір квадратиків, який не показує Вам точок росту компанії, на відміну від розробленої з нами Організаційної схеми. Звичайно, сама по собі оргсхема не дасть росту, тому в рамках Практикуму ми надаємо інструкції, як впровадити цей інструмент у Ваше життя як власника, так і кожного Вашого працівника як частину однієї команди.

Відповідь

Адреса Вул. Володимирська, 101, 6 поверх

Телефон +380 (44) 289-11-16

Заповніть форму, щоб дізнатися подробиці

×

Политика конфиденциальности

Политика конфиденциальности содержит пояснения о том, как используется информация, которую Вы мне предоставляете, и как связаться со мной, если у Вас возникнут вопросы и проблемы.

1. Какая информация нам необходима?
Если вы решаете подписаться на информационный продукт, размещенный на нашем сайте, мы запросим у Вас такую информацию, как имя и адрес электронной почты. Это объясняется следующими соображениями. Мы регулярно готовим актуальные информационные продукты (как платные, так и большое количество бесплатных) информационный маркетинг в интернет. Ваш интерес к конкретному информационному продукту позволяет предположить, что и другие продукты информационный маркетинга в интернет и другие темы могут быть Вам интересны и полезны. Для того чтобы проинформировать Вас об этих продуктах, а также обеспечить к ним доступ, нам требуется отправить Вам информационное письмо. Кроме того, мы можем проводить опрос для выяснения Вашего мнения о наших продуктах, а также Ваших пожеланий. Перед тем как предоставить нам чужие персональные данные, обязательно получите разрешение соответствующих лиц. Убедитесь, что вы предоставляете правильные и точные сведения.

2. Что мы делаем с Вашей персональной информацией?
Адрес Вашей электронной почты и Ваше имя мы используем в следующих целях:
– для предоставления Вам информационных продуктов и услуг, а также проведения опросов с целью определения информации, в которой Вы нуждаетесь; – для обработки Ваших запросов в службу поддержки;
– для рассылки новостей и рекламной информации о продуктах, услугах, специальных предложениях, продуктах и услугах избранных партнеров в пределах, разрешенных действующим законодательством, или в соответствии с Вашими пожеланиями (см. ниже раздел «Отказ от подписки»);
– для рассылки служебных сообщений (например, если Вы забыли свой пароль – применительно к продуктам, содержащим пароль);
– для предотвращения и выявления мошенничества и незаконного использования моих продуктов или услуг.

3. Кто еще получает доступ к персональной информации?
Для осуществления рассылки мы используем сервис почтовых рассылок justclick.ru. Этот сервис обрабатывает Вашу персональную информацию (т.е. e-mail и указанное Вами имя) для того, чтобы я мог отправить Вам электронное письмо с доступом к выбранному Вами продукту или проинформировать Вас о новых актуальных продуктах информационного маркетинга в интернет, или провести опрос с целью выявления информации, в которой Вы нуждаетесь. В исключительных обстоятельствах мы можем раскрыть Вашу персональную информацию, если этого требует закон или в целях защиты себя и других от противоправных действий или других опасностей.

4. Идентификационные файлы (cookies)
Наш сайт содержит идентификационные файлы, так называемые, cookies. Cookies – представляют собой небольшие текстовые файлы, отправляемые на компьютер посетителя сайта для учета его действий. Cookies используются на моем сайте для персонализации учета посещений, изучения поведения посетителей на сайте и регистрации их действий. Вы можете отключить использование cookies в параметрах настройки браузера. Следует учитывать, однако, что в этом случае некоторые функции будут недоступны или могут работать некорректно.

5. Безопасность
Мы предпринимаем разумные меры для сведения к минимуму возможности утраты, кражи, недобросовестного использования, несанкционированного доступа к Вашей персональной информации, уничтожения, изменения или ее раскрытию. В то же время мы не можем гарантировать абсолютного устранения риска несанкционированного злоупотребления персональной информацией. Убедительно просим Вас самым внимательным образом подойти к хранению паролей к учетным записям и не сообщать их кому-либо еще (в случае, если речь идет о продуктах, содержащих пароли доступа). Немедленно свяжитесь с нами, если станет известно о каком-либо нарушении информационной безопасности (например, несанкционированном использовании Вашего пароля).

6. Дети
Мы всецело разделяем настороженность родителей в вопросах использования персональной информации об их детях. Настоятельно прошу всех посетителей младше 18 лет, получить разрешение родителей или опекунов, прежде чем предоставлять какую-либо персональную информацию. Мы не собираем информацию о детях намеренно. Если мне станет известно о том, что я получил персональную информацию о ребенке, не достигшем 14-летнего возраста, мы предпримим меры для удаления такой информации в возможно короткие сроки.

7. Отказ от подписки
Если Вы больше не хотите получать от нас сообщения, перейдите по ссылке, указанной в нижней части любого нашего письма.

8. Контакты
Если у Вас возникнут вопросы и/или проблемы, связанные с политикой безопасности и сохранностью Ваших персональных данных, обращайтесь, пожалуйста, на адрес: info@cryptonet.biz

×

Отказ от ответственности

Политика конфиденциальности содержит пояснения о том, как используется информация, которую Вы мне предоставляете, и как связаться со мной, если у Вас возникнут вопросы и проблемы.

1. Какая информация нам необходима?
Если вы решаете подписаться на информационный продукт, размещенный на нашем сайте, мы запросим у Вас такую информацию, как имя и адрес электронной почты. Это объясняется следующими соображениями. Мы регулярно готовим актуальные информационные продукты (как платные, так и большое количество бесплатных) информационный маркетинг в интернет. Ваш интерес к конкретному информационному продукту позволяет предположить, что и другие продукты информационный маркетинга в интернет и другие темы могут быть Вам интересны и полезны. Для того чтобы проинформировать Вас об этих продуктах, а также обеспечить к ним доступ, нам требуется отправить Вам информационное письмо. Кроме того, мы можем проводить опрос для выяснения Вашего мнения о наших продуктах, а также Ваших пожеланий. Перед тем как предоставить нам чужие персональные данные, обязательно получите разрешение соответствующих лиц. Убедитесь, что вы предоставляете правильные и точные сведения.

2. Что мы делаем с Вашей персональной информацией?
Адрес Вашей электронной почты и Ваше имя мы используем в следующих целях:
– для предоставления Вам информационных продуктов и услуг, а также проведения опросов с целью определения информации, в которой Вы нуждаетесь; – для обработки Ваших запросов в службу поддержки;
– для рассылки новостей и рекламной информации о продуктах, услугах, специальных предложениях, продуктах и услугах избранных партнеров в пределах, разрешенных действующим законодательством, или в соответствии с Вашими пожеланиями (см. ниже раздел «Отказ от подписки»);
– для рассылки служебных сообщений (например, если Вы забыли свой пароль – применительно к продуктам, содержащим пароль);
– для предотвращения и выявления мошенничества и незаконного использования моих продуктов или услуг.

×